Simulator pozitia la volan

[RoyalSlider Error] Incorrect RoyalSlider ID or problem with query.

Pozitia corecta pe scaun, recomandata in postul de conducere, si circulatia mainilor pe volan pot parea lipsite de importanta, insa instalarea corecta in spatele volanului si manevrarea acestuia reprezinta modalitatea prin care se elimina disconfortul fizic. Mai mult, o pozitionare corecta pe scaun determina o manevrare eficienta a comenzilor autovehiculului, lucru extrem de important intr-o situatie de urgenta. In momentul in care manevrati volanul trebuie sa tineti cont de trei lucruri extrem de importante: vizibilitate, acces la comenzi si confort. De asemenea, trebuie sa stiti ca eficienta airbag-ului este maxima la distanta de 30-40 cm de piept. Daca sunteti pozitionat prea in spate, airbag-ul se umfla, iar la impact veti veni din spate sa il loviti, iar daca sunteti prea aproape, airbag-ul are o putere care va poate rani.

Inaltimea scaunului
Primul lucru care se regleaza la pozitia corecta la volan este inaltimea scaunului, pentru a avea o privire de ansamblu asupra masinii.
Reglajul scaunului fata-spate
Pentru a afla daca sunteti bine pozitionat(a) fata de pedale, apasati ambreiajul sau frana. Cu una din aceste pedale apasate la maxim trebuie sa ramana un unghi in genunchi, astfel incat sa puteti actiona, in orice moment, pedala, cu putere maxima, fara sa va intindeti.
Spatarul
Spatarul scaunului se regleaza astfel incat sa ajungeti cu incheietura mainii drepte sau stangi la ora 12, aceasta fiind distanta de siguranta dintre fata si airbag.
Pozitia volanului sus-jos
Pozitia volanului se regleaza intai sus-jos, astfel incat sa vedeti tot bordul masinii, deoarece este important sa primiti rapid toate informatiile, de la bord in fata.
Pozitia volanului fata-spate
Trebuie sa aveti 30-40 de cm intre volan si corp. Este extrem de important sa aveti un unghi la coate, adica bratele sa fie flexate, in momentul in care puneti ambele maini pe volan.
Mainile pe volan
Pozitia corecta la volan este sa tinem mainile la 9 si 3, daca privim volanul ca un cadran de ceas. Atentie! In momentul in care efectuati manevre, volanul se trage, nu se impinge.
Reglajul tetierei
Nivelul ochilor trebuie sa fie aproximativ la nivelul de mijloc al tetierei, pentru ca aceasta sa va ofere suportul necesar, in cazul unui impact din spate.
Centura de siguranta
Dupa ce v-ati pus centura de siguranta, trebuie sa trageti de ea de cateva ori, pentru a o fixa si a va oferi o protectie eficienta. O centura larga nu va actiona corespunzator in caz de impact!
Oglinzile
Oglinzile laterale se regleaza la un unghi de 90 de grade fata de masina, astfel incat in prima treime sa vedeti masina, iar in celelalte doua treimi, traficul din jur.

WE DELIVER EXPERIENCES

BOOKING OUR CARGO TO THE FUTURE
  • Borderless logistics in the world.

  • Delivery unlimited to every where.

  • Fueling your logistics chain.